perjantai 13. helmikuuta 2009

Perjantai 13



Onko tänään 13 ja perjantai ? Siperiassa päivät katoavat ja hukkuvat tuulen suhinaan. Tämä blogi on oma kesäinen Siperiani - minä olen karannut tänne kylmyyttä ja eräänlaista rumuutta pakoon.Huomenna on se ikävä päivä - Ystävänpäivä. Minulle se kuin kysymys jota en voi ohittaa, kysymys johon en voi keksiä selitystä. Minun on siis lakattava ajattelemasta sen merkitystä - kun en sitä kuitenkaan ymmärrä. En ole ymmärtänyt että "onni tulee sivutuotteena" - kai se sitten ystävyyskin tulee silloin kun sitä ei mitenkään erityisemmin tavoitella. Se tulee ystävänpäivänä viimeistään, yhdessä jaettuina hetkinä ihmisten kanssa.
Mihin katosi mine best friend vai katosiko mihinkään. Ystävä ei kadonnut mutta ystävyys katosi - jään miettimään: on selvää ei voi kadottaa sellaista mitä ei ole ollutkaan, mutta voiko kadottaa ystävyyttä jos se kerta oikeasti on ollut olemassa.
Minä olen karannut ennenkin kivipuutarhaani mitettimään vastauksia sellaisiin kysymyksiin joita minun ei tarvitsisi miettiä. Minä tiedän missä oma ystävyyteni on ja muuta minun ei tarvitse ajatella.
Minulla on täällä talvisessa siperiassa kivipuutarha ( monta eri osiota) tässä on kuva yhdestä. Muistitikut ovat hukassa - mutta kun löydän laitan tänne lisää kuvia.
Tekeillä on tänään laiva -aiheinen kortti, jonka toivon mukaan saan tänään tänne minulle tällähetkellä tärkeään paikkaan päivitettyä. :) Jos olisi kyynelhymiö tiedossani käyttäisin sitä juuri nyt.

1 kommentti:

AN kirjoitti...

Iso hali sinulle ,ystävä Siperiassa!