sunnuntai 22. maaliskuuta 2009

12/2009 Teinitunnelmaa:)

Tuota noin... minä pidän siitä että minulla on tässä kortissa ollut ideaa. Kuvan väritys ja muu väritys on laimeaa. Tämä on livenä hieman nuhruisen näköinen ja valju värinen. Mutta niin on tyttökin kuvassa apea - miksi siis ei väritkin :) Oikeaa tekstiä ei tämän tunnelmaiseen korttiin löytynyt. Mutta laitan heti jonkun syvää kaipausta kuvaavan tekstin kun vain jöydän sellaisen.
Ehdottomasti päivän viimeinen ja olkoon nyt vaikka päivän ylimääräinen kortti. Kävelylle meinaan tänään lähteä - mietiskelemään!

Terveisin Köllöhiiri ``´´

4 kommenttia:

Mummukka kirjoitti...

Kaunis kortti ja tuo nauhan asettelu on erinomainen. Mä olen saanut yhden skinnyn, pari kirjasta leimasimia varten ja Jehkottaren haasteeseen kortin. Skinny on 3 x 7 tuumaa (7,6 x 12,2 cm jos en ihan väärin muista senttejä) kokoinen kortti.

Mervi kirjoitti...

Mä tykkään, tämä on tyylikäs, vaikka kuva onkin "arkinen", tähän sopisi joku "Thinking of you" tai jotain;-))m

Maaret kirjoitti...

Kaunis ja herkkä kokonaisuus, minä puolestaan en laittaisi tekstiä ollenkaan, kuva puhukoon puolestaan!

Saron kirjoitti...

Todella kaunis kortti!! Voihan nenä... nyt alkoi kiinnostaa minuakin nuo niitti-jutut, kun vallan olen aiemmin ollut sitä mieltä, että se ei ole mun juttuni:) Mutta hankinta saa nyt odotella parempia aikoja:)