sunnuntai 29. marraskuuta 2009

Joulukortteja

124/2009


Minulta tilattiin suht´´ yksinkertaisia joulukortteja....niitä olen nyt "väsännyt" viimepäivät. Olen tehnyt kokoa 12x12 ja 15x15...nämä ovat niitä suurempia. Täytyy myöntää että teen yleensä ja aina isompaa n.15x15 kokoa...se on vain minun tyylilleni sopivampi kuin pienemmät.

123/ 2009

Käytin näissä näitä hologrammikuvia ja olen kyllä tyytyväinen. Vielä kun jaksasi tehdä väritettyjä kuvia...tai paremminkin kun olisi aikaa värittää leimakuvia.

122 /2009


Olen nyt tehnyt näitä kortteja..jotka eivät ole "niin yksilöllisiä" niin kun yleensä tilauskortit ovat. Kaipaan tehdä jo jotain yksilöllisempää korttia. Haluaisin tehdä taas vaihteeksi kortin jostain oman sieluni syvyyksistä...siis tavallaan kortin minulle itselleni. On niin paljon jossain kohti itseäni tunteita, jotka pitäisi saada ulos....ja korttissa on aina hyvä sijoituskohde omille tunteille.
Hyvää ensimmäistä adventtia kaikille ``´´


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kauniita♥

Maaret kirjoitti...

Tunnelmallisia kortteja kaikki, tykkään kaikista!