lauantai 28. toukokuuta 2011

Valmistuneelle

13/ 2011



Tästä kortista tuli ihana...olen tyytyväinen! Kortti on nuorelle matkailuvirkailijaksi valmistuneelle naiselle. Koska en ihan tavan omaista tahtonut lähteä tekemään, sain miettiä pääni puhki millaista kuvaavaa materiaalia käyttäisin.HIH..ja viimein onnistuin.

Olen aikanani tilannut englannista kuva-cd levyjä. Mielestäni kuvat ovat huonolaatuisia, mutta tämä oli (ainut) sopiva naisen kuva tähän korttiin ja loput kuvat "kaappasin" netistä :) Olen tykästynyt kovin tuohon muffinssipaperiin ja muihin ruskeisiin sävyihin.

Olen miettinyt, kortti voi "epäonnistua" vain kahdella tavalla ( ainakin minulle)...joko pyrkii täydelliseen "tyytyväisyteen" ja tulee pettymään tai menee alta riman...eli on laiska. :)







sateisen lauantain iloja kaikille
``´´

Ei kommentteja: