maanantai 9. helmikuuta 2009

Good times


Tuota noin... öhöm. Tämä kortti ei miellytä ihan omaa silmääni ja kuva siitä on huono. Laitoin sen kuitenkin tänne koska se on ainut dreaming Tilda , jonka olen saannut korttiin asti. Ja voi olla myös viimeinen. Minä nimittäin väritän tämän Tildan aina niin pilalle ettei sitä voi käyttää. Tämä oli viimeiseni- joten siinä se makaa. Jos jotakin joutuu joskus vääntömään oikein rautalangasta , se on nyt sitten tässä. Olen tehnyt eilen KOKO päivän tätä korttia- ja tulos ei ole tämän kummempi. Tosin jos olen itselleni armeliaampi, voin siinätapauksessa todeta että minun materiaalivarastoni ovat suhteellisen pienet ja aina ei löydy kaikkea niin "sävysävyyn", aina ei saa leikattua juuri sellaisia muotoja kun haluaisi jne. Kortin kohokohta ovat nuo kiehkurat, joihin sattumoisin löysin kerän jäykähköä ohutta narua varastoistani.

Goog times tekstinä antaisi minulle aihetta kirjoittaa höpinöitä ajoista jotka ovat ohitse...mutta noh..katsotaan joskus tuonnempana.

Täällä pyryttää lunta eikä se anna aihetta iloon- olen vanha enkä enään pidä kylmästä enkä lumesta. Haaveilen Afrikan lämmöstä ja savimajoista :)

3 kommenttia:

AN kirjoitti...

Tuo kuvahan on aivan ihana.älä turhaan ole liian kriittinen!Sinulle lähti postia tänään!

Maaret kirjoitti...

kaunis kortti ja ihanan paljon yksityiskohtia. Kivasti olet käyttänyt tota aitaleimaa taustalla ja tyttöä edessä.

AN kirjoitti...

Sinulla on kaunis tausta tässä blogissasi! Kysyit,millä väritin tytön? Vesiväreillä väritän melkein kaikki kuvani ja tuo taustpaperi on kaunista,sellaista helmiäistä,sääli peittää!Heiniltä hankittus joskus kesällä!!
Kiva ,että tykkäsit!!:)