torstai 23. huhtikuuta 2009

39/2009 Benny Black

KOOSTUMUSANALYYSIN TULOKSET :)

Nyt on ehdottomasti tämän aika. Onko tämä tunnustus vai mikä se olisi. Olen pehmeänä kun olen: arvokas kuin timantti, kova kuin timantti, tavoiteltu kuin timantti, särmäinen kuin timantti ja aito jalokivi. Lämpimät kiitokset Papin askartelut ihmiselle = pastorille tästä nallekuvasta...niin kumpihan täsää nyt on se timatti: nalle vai kuvan saaja. HMMM.... Minä olen sykkyrällä kun minua on muistettu.


Kävin vakoilemassa ja totesin että Anskulla ei ollut vielä tätä , joten tämä nalle lähtee Anskun Kammari :iin. Ansku on ensimmäinen joka pisti varpaansa Siperian kylmyyteen ja kirjautui lukijaksi. Ei sitä voi unohtaa, vaikka täällä on niin paljon Timantteja. Lämpimät kiitokset kaikille jotka täällä jaksatte käydä ja olla kiinnostuneita minun korteistani. Halauksin Köllöhiiri ``´´


Nyt sitten BENNY BLACK :))

Tämänpäivä kortti on tilauskortti äitienpäiväksi. Kukkien kanssa oli vaikeaa. Olin valinnut mielestäni vaikeat värit korttiin. Olen jo ehkä liiaksi käyttänyt tämäntyyppistä kukka-asetelmaa ja nyt kyllä pitäisi keksiä jotain uutta.

Joudun ehkä numeroimaan kortit ja ajattelin aloittaa numeroinnin jostain maaliskuun alusta. Mutta se työ ehkä myöhemmin tänään.

Aurinkoista iltaa kaikille :) ``´´

2 kommenttia:

Mummukka kirjoitti...

No voi kiitos. Mä olen niin huono ihminen että unohdan välillä laittaa nää ihanuudet omaan blogiin...välillä vaan on kaikkee ettei muista ja jaksa.

Maaret kirjoitti...

Loistava kokonaisuus, tykkään!
Näistä kukka/lehti jutuista mä en ainakaan vielä ole saanut yliannostusta, enkä usko ihan pian saavanikaan:)