keskiviikko 4. maaliskuuta 2009

Minulta -Sinulle



Aamulla lupailin korttia - tässä se nyt on. Täytekortti, ei vaiskaan - oli tosi kiva tehdä tätä, kun olin jo eilen illalla aloittanut. Leima kuva on ainakin 1mm vinossa, mikä vaivaa minua. Mutta minun silmissäni on vika - vaikka kuinka kuvittelen laittavani jonkun suoraan asentoon on se kuitenkin aina vinossa. Sain tänään postissa ihania juuri tarvitsemiani leimakuvia, joten huomenna pääsen tekemään syntymäpäiväkorttia. Huomenna on ansaittu vapaapäivä :)

Minä en oikein tiedä kennelle tämän kortin olen tehnyt. Se jäänee lojumaan itsetehtyjenkorttien hautausmaalle ja minä olen miettinyt mitähän perikunta mahtaa niille ( niillä) tehdä kun aika on minusta jättänyt.

Aamusta alkaen päivä on ollut kiva ja jatkunee kivana yön yli :) Toivoo: toiveissa elävä Köllöhiiri.
Jos joku miettii kuka h..vetin köllöhiiri ... ainaskin jotkut tuttavat miettivät jos sattuvat lukemaan. Juu.. se olen minä. Olen antanut itselleni hellimänimen Köllöhiiri , joka liittyy leimakuvaan ja omaan aitoon blondiuteeni. Köllöhiiri on yhtä kaunis lempinimi kun Isopusu- joka onkin sitten maailman ihanin hellyttelynimi.

Hyvää yötä ihmiset ja halaukset ympäri maailmaa:)

3 kommenttia:

AN kirjoitti...

Köllöhiiri on tehnyt kauniin kortin! Ja nimi on tosi sopiva ja hauska!!:))

Heidi Nordman kirjoitti...

Hih tuo onkin ihan uusi hellittely nimi jonka olen kuullut. =0D Mainio sellainen. Kaunis on tämä kortti, koristeet, väritys taustapaperit kaikki sopii kuin nappi silmään. =0)

Maaret kirjoitti...

Voi kuinka kaunis kokonaisuus taas kerran. Käsistäsi syntyy aina todella kaunista jälkeä ja kirjoituksiasi on aina yhtä kiva lukea:)Kiva nimi toi Köllöhiiri, hih!