torstai 19. maaliskuuta 2009

Onko totta ?

Onko totta että elämä on näin vaikeaa ja kiireistä. Se kaikki mitä en eilen saannut tehtyä on kasaantunut tälle päivälle lisäksi uusien tehtävien. Olen niin pettynyt kun sain avustettuna hoidettua tilaukset Glitter Pottenille niin nyt en saa niitä millään maksettua. No ajattelin että pistämpä rimaa hieman korkeammalle ja lähden tilaamaan norjalaiselta webkauppiaalta- kun hänellä oli niin kauniita leimasimia. Sain kun sain helposti tilauksen tehtyä - mutta kun yritin sitten rekisteröityä ei valikossa ollutkaan vaihtoehtoa Finland. Suomi on kehitysmaa. YÄK! No en saannut edes sieltä tilattua. Minä jään iäksi ilman niitä tarvikkeita mitä tarvitsen. Ruotsalaisilta sivuilta ei vielä napannut - kielitaito hei... :o Se on siellä ruotsin puolellakin kuin yrittäisi osua johonkin silmät suljettuina. No ...jos joku nyt on halukas ja innostunut antamaan minulle webshoppien osotteita ulkomailta Ruotsi- englanti mistä löytyisi kivoja leikkureita +leimoja, niin ottaisin niitä mielelläni vastaan.

Niin aikaan palaisin vielä. Olisi niin kiva tehdä kortti- mutta ei ole aikaa kun olen työtön. On tiettyjä asioita mitä pitäisi päivittäin hoitaa ja sen lisäksi extrat -tapaamiset, lenkkeilyt, jumpat kortti askartelu. jne. Olen varmaan joko hidas tai sitten jäänyt jotenkin huonolle hapelle elämäni aikana kun en kertakaikkiaan suoriudu, enkä osaa tehdä, enkä osaa edes olla oikein tässä elämässä.

Köllöhiiri mariseeeeeee :o

1 kommentti:

Maaret kirjoitti...

Älä huoli Glitterpotin laskusta, tulee myöhemmin kotiisi oman luottakuntasi kautta:) Tavarat ehtii tulla, ennenkuin lasku:)